Arbetsmöte grupp 4, inför tävlingar
Tor 14 dec 2023, 19:30-20:30
Digitalt
Samling: 19:30Ett första arbetsmöte inför tävlingarna 27-28 januari.
Vi har vissa uppgifter att göra i olika sammanhang och nu planeras för fullt inför våra hemmatävlingar; klubb och stjärn som går av stapeln samma helg i januari så båda ishallarna kommer att användas. Flera i vår grupp är delaktiga i ”tävlingsgruppen” och har stenkoll på allt som ska göras inför det där de jobbar på för fullt att få till det men andra göromål behöver vi andra dela upp och ta ansvar för så vore bra att ses och planera för det.
Träffen sker digitalt (Google Meet) via länken nedan i aktiviteten.
GRUPPENS ANSVAR VID TÄVLING
- Projektleda och ansvara för planering samt genomförande av tävling.
- Bygga och riva ”kiss and cry” samt ansvara för trivsel och omklädningsrum (frukt, vatten, speglar, ev startlistor).
- Ansvarar för inköp av blommor till försäljning samt för lunch till domare och teknisk panel.
- Ansvara för prisutdelning, plakett- och protokollutdelning.
- Tillsätta sjukvårdare.
Vore toppen om ni kan prioritera att vara med på detta första möte så blir det lättare att planera vidare framåt sedan.
Vänligen svara på kallelsen.
meet.google.com/zut-ugvj-yccVi har vissa uppgifter att göra i olika sammanhang och nu planeras för fullt inför våra hemmatävlingar; klubb och stjärn som går av stapeln samma helg i januari så båda ishallarna kommer att användas. Flera i vår grupp är delaktiga i ”tävlingsgruppen” och har stenkoll på allt som ska göras inför det där de jobbar på för fullt att få till det men andra göromål behöver vi andra dela upp och ta ansvar för så vore bra att ses och planera för det.
Träffen sker digitalt (Google Meet) via länken nedan i aktiviteten.
GRUPPENS ANSVAR VID TÄVLING
- Projektleda och ansvara för planering samt genomförande av tävling.
- Bygga och riva ”kiss and cry” samt ansvara för trivsel och omklädningsrum (frukt, vatten, speglar, ev startlistor).
- Ansvarar för inköp av blommor till försäljning samt för lunch till domare och teknisk panel.
- Ansvara för prisutdelning, plakett- och protokollutdelning.
- Tillsätta sjukvårdare.
Vore toppen om ni kan prioritera att vara med på detta första möte så blir det lättare att planera vidare framåt sedan.
Vänligen svara på kallelsen.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 16 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här